ΒΑΣΙΛΙΚΑ • ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΜΝΗΜΗΣ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑΤΟΣ!

Σήμερα είχα την ιδιαίτερη τιμή να εκπροσωπήσω τη Βουλή των Ελλήνων στις εκδηλώσεις μνήμης για το
✅“Ολοκαύτωμα & τη Μάχη των Βασιλικών της 9ης – 10ης Ιουνίου 1821”!

Συμμετείχα:
•στη Δοξολογία που τελέστηκε στον Ιερό Ναό Αγίου Γεωργίου &
•στην Επιμνημόσυνη Δέηση, με Κατάθεση Στεφάνων, που πραγματοποιήθηκε στο Μνημείο του Ολοκαυτώματος, στην Πλατεία Χάνια των Βασιλικών, της ιστορικής αυτής κοινότητας του Δήμου Θέρμης.

«Σήμερα τιμούμε με σεβασμό & συγκίνηση τη μνήμη των Ηρώων των Βασιλικών, που θυσιάστηκαν για την ελευθερία της πατρίδας μας τον Ιούνιο του 1821!
Η ιστορική αυτή θυσία αποτελεί διαχρονικό παράδειγμα γενναιότητας, αυτοθυσίας & αγάπης προς την Ελλάδα!
Έχουμε χρέος να διατηρούμε ζωντανή τη μνήμη τους & να μεταφέρουμε στις νεότερες γενιές τις αξίες που υπηρέτησαν.
Αιωνία τους η μνήμη & τιμή σε όλους όσους αγωνίστηκαν για την ελευθερία του Έθνους μας!»

ΠΕΡΑΙΑ & ΠΥΛΑΙΑ!

Μια όμορφη & γεμάτη εικόνες ημέρα η σημερινή …

Αργά το απόγευμα, είχα τη χαρά να συμμετάσχω στην εκδήλωση που διοργάνωσε
•η Διοικούσα Επιτροπή (ΔΕΕΠ) Νέας Δημοκρατίας Θεσσαλονίκης, στην Παραλία της Περαίας, με αφορμή
✅την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος!
Μια πρωτοβουλία που ανέδειξε τη σημασία της προστασίας του φυσικού μας πλούτου & της περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης.

Στη συνέχεια, βρέθηκα στο θερινό αμφιθέατρο “Πέτρινο” της Πυλαίας
✅στην “13η Παραδοσιακή Συνάντηση”
που διοργάνωσε
•ο Πολιτιστικός Σύλλογος Γυναικών Πυλαίας «Η Καπουτζήδα»!
Μια όμορφη εκδήλωση αφιερωμένη στην παράδοση & τη διατήρηση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς.

Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους διοργανωτές & τους εθελοντές για την προσφορά τους. Τέτοιες δράσεις ενισχύουν την κοινωνία μας, προβάλλουν τον τόπο μας & κρατούν ζωντανές τις αξίες που μας ενώνουν.

ΑΣΚΟΣ • ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΜΝΗΜΗΣ “ΗΛΙΑ ΑΤΜΑΤΖΙΔΗ”!

Σήμερα είχα την τιμή να συμμετάσχω σε μια ιδιαίτερα συγκινητική εκδήλωση μνήμης για τον αείμνηστο “Ηλία Ατματζίδη (1963-2020)”, έναν σπουδαίο ποδοσφαιριστή, αλλά πάνω απ’ όλα έναν άνθρωπο με ήθος, αγάπη για τον τόπο του & διάθεση προσφοράς.

Ο Ηλίας δεν υπήρξε μόνο ένας σημαντικός αθλητής που άφησε το δικό του αποτύπωμα στο ελληνικό ποδόσφαιρο, μέσα από την πορεία του & τη συμμετοχή του στην ιστορική ομάδα του Μακεδονικού Νεάπολης στην Α’ Εθνική (1982-1983). Υπήρξε & ένας άνθρωπος που στάθηκε δίπλα στην κοινωνία του Ασκού, δίπλα στους συμπολίτες του, δίπλα σε κάθε προσπάθεια που είχε ως στόχο την πρόοδο του τόπου μας.

Προσωπικά, τον θυμάμαι με ιδιαίτερη συγκίνηση! Ήταν από τους ανθρώπους που πίστεψαν & στήριξαν την υποψηφιότητά μου ως Δήμαρχος όταν, σε ηλικία 28 ετών, διεκδίκησα τη διοίκηση του τότε Δήμου Σοχού. Συμπορευτήκαμε μαζί ως συνεργάτες & φίλοι, με τον ίδιο ως Αντιδήμαρχο να συμβάλλει ουσιαστικά στην επίλυση προβλημάτων & στην βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών της ευρύτερης περιοχής. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η διευθέτηση του διαχρονικού ζητήματος της Ύδρευσης του Ασκού.

Η χθεσινή εκδήλωση, που ξεκίνησε με τρισάγιο στη μνήμη του Ηλία & συνεχίστηκε με τον
⚽️φιλικό ποδοσφαιρικό αγώνα των παλαιμάχων
•του Μακεδονικού Ασκού &
•του Ηρακλή Θεσσαλονίκης,
αποτέλεσε μια ελάχιστη αλλά ουσιαστική πράξη τιμής σε έναν άνθρωπο που κέρδισε τον σεβασμό όλων όσοι τον γνώρισαν.

✅Γιατί κάποιοι άνθρωποι δεν φεύγουν ποτέ πραγματικά. Παραμένουν ζωντανοί στις μνήμες μας, στις αξίες που υπηρέτησαν & στο παράδειγμα που άφησαν πίσω τους.

Φίλε Ηλία, η παρουσία σου λείπει, αλλά η παρακαταθήκη σου παραμένει ζωντανή & η μνήμη σου αιώνια!

ΘΕΡΜΗ • ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΡΕΥΝΑΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΕΚΕΤΑ)!

Σήμερα είχα την ιδιαίτερη χαρά να συμμετάσχω στα εγκαίνια

τεσσάρων (4) νέων ερευνητικών υποδομών
του Εθνικού Κέντρου Έρευνας & Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΕΚΕΤΑ), στις κεντρικές εγκαταστάσεις του στη Θέρμη,
με την ευλογία του Παναγιωτάτου Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ.κ. Φιλοθέου,
& την παρουσία:
του Υφυπουργού Ανάπτυξης, αρμόδιου για την Έρευνα & Καινοτομία, Σταύρου Καλαφάτη,
συναδέλφων Βουλευτών,
της Διοίκησης του ΕΚΕΤΑ,
εκπροσώπων της Αυτοδιοίκησης, επιστημονικών & παραγωγικών φορέων.

Οι νέες υποδομές που εγκαινιάστηκαν:
1. Συνεδριακό Κέντρο Συνεργατικότητας,
2. Θερμοκήπιο Έρευνας & Καινοτομίας,
3. Νέο κτίριο του Ινστιτούτου Μεταφορών (ΙΜΕΤ),
4. Νέο κτίριο του Ινστιτούτου Εφαρμοσμένων Βιοεπιστημών (ΙΝΕΒ),
αποτελούν σημαντικές επενδύσεις στη γνώση, την τεχνολογία & την καινοτομία, ενισχύοντας τη θέση της Θεσσαλονίκης ως ερευνητικού & αναπτυξιακού κέντρου διεθνούς εμβέλειας.

✅Η έρευνα δεν είναι μια απομακρυσμένη ακαδημαϊκή διαδικασία. Είναι το εργαλείο που μετατρέπει τις ιδέες σε λύσεις, συνδέεται με την παραγωγή & την αγορά, δημιουργεί ποιοτικές θέσεις εργασίας, ενισχύει την ανταγωνιστικότητα της οικονομίας & βελτιώνει την καθημερινότητα των πολιτών.

Θερμά συγχαρητήρια στη διοίκηση, στους ερευνητές & σε όλους όσοι εργάστηκαν για την ολοκλήρωση αυτών των σημαντικών ερευνητικών υποδομών, μέσω των οποίων η Θεσσαλονίκη & η Ελλάδα προχωρούν σταθερά, δυναμικά, ακόμη πιο μπροστά…!

ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ “ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ 104.9 FM” • ΕΚΠΟΜΠΗ “ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ”!

Σήμερα το πρωί είχα τη χαρά να φιλοξενηθώ στο στούντιο του ραδιοφωνικού σταθμού “Πρακτορείο 104.9 FM”,  του Αθηναϊκού & Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων, στην εκπομπή “Επί της ουσίας…!” του αγαπητού δημοσιογράφου Νίκου Γιώτη, με τον οποίο συζητήσαμε θέματα της τρέχουσας πολιτικής επικαιρότητας.

⬇️Πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο για να ακούσετε τη συζήτηση μας:⬇️

ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ • ΔΙΑΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ!

Στη σημερινή συνεδρίαση της Διακομματικής Κοινοβουλευτικής Επιτροπής με αντικείμενο:

«τη μελέτη των προβλημάτων & την επεξεργασία προτάσεων για την ενίσχυση του πρωτογενούς τομέα, στη βάση των σύγχρονων προκλήσεων & των διεθνών εξελίξεων»,
ενημερωθήκαμε σχετικά με τα σημαντικά ζητήματα που άπτονται του
”Εθνικού Διαλόγου για τη νέα Κοινή Αγροτική Πολιτική (ΚΑΠ) της περιόδου 2028-2034”,
από:
•την κα Αργυρώ Ζέρβα, Γενική Γραμματέα Ενωσιακών Πόρων & Υποδομών του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων &
•τον κ. Αντώνιο Φιλιππή, Γενικό Γραμματέα Αγροτικής Πολιτικής & Διεθνών Σχέσεων του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων.

Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να παρακολουθήσετε τη σχετική μου τοποθέτηση & τα ερωτήματα που έθεσα κατά τη συζήτηση:⬇️

https://youtu.be/jSL0uN2K5Lk?is=DBGbEdIfEGUHD4HN

ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ – ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ & ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ !

Στα πλαίσια της διαδικασίας Κοινοβουλευτικού Ελέγχου υπέβαλα σήμερα την παρακάτω γραπτή
✅ΕΡΩΤΗΣΗ προς τον ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ & ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ,

με ΘΕΜΑ: «Σύνδεση της Θεσσαλονίκης με το Αεροδρόμιο “ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ” με μέσο σταθερής τροχιάς και πρόβλεψη εξυπηρέτησης της ευρύτερης περιοχής των Δήμων Θέρμης και Θερμαϊκού».

️(Αρ.πρωτ.: 5869 / 04-06-2026)

Κύριε Υπουργέ,

Η λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης και η ολοκλήρωση σε λίγους μήνες της επέκτασης του προς την Καλαμαριά, αποτελεί ένα ιστορικό βήμα για τον εκσυγχρονισμό των αστικών μεταφορών και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών. Ταυτόχρονα, η αναπτυξιακή δυναμική που καταγράφεται στην ανατολική πλευρά του πολεοδομικού συγκροτήματος καθιστά αναγκαίο τον έγκαιρο σχεδιασμό της επόμενης γενιάς μεγάλων συγκοινωνιακών υποδομών.
Κεντρική θέση σε αυτόν τον σχεδιασμό καταλαμβάνει η σύνδεση της πόλης με το Αεροδρόμιο “Μακεδονία” με μέσο σταθερής τροχιάς, ένα έργο που μπορεί να λειτουργήσει ως καταλύτης για τη βιώσιμη κινητικότητα, την τουριστική ανάπτυξη, την προσέλκυση επενδύσεων και τη συνολική αναβάθμιση της ανατολικής μητροπολιτικής ζώνης.
Η ανάγκη αυτή ενισχύεται περαιτέρω από τη σημαντική πληθυσμιακή και οικιστική ανάπτυξη στους Δήμους Θέρμηςκαι Θερμαϊκού, όπου καταγράφονται αυξημένες καθημερινές μετακινήσεις εργαζομένων, φοιτητών και επισκεπτών προς το κέντρο της Θεσσαλονίκης και το αεροδρόμιο.
Παράλληλα, ιδιαίτερη σημασία αποκτά η προοπτική ανάπτυξης του “Thess Intec”, του διεθνούς Τεχνολογικού Πάρκου 4ης γενιάς που αναπτύσσεται σε έκταση περίπου 760 στρεμμάτων στην περιοχή του Δήμου Θερμαϊκού, πλησίον του αεροδρομίου, με στόχο να αποτελέσει έναν από τους μεγαλύτερους κόμβους καινοτομίας και έρευνας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Το συγκεκριμένο εγχείρημα αναμένεται να φιλοξενήσει επιχειρήσεις υψηλής τεχνολογίας, ερευνητικά κέντρα, νεοφυείς επιχειρήσεις και σημαντικό αριθμό εργαζομένων και επισκεπτών, δημιουργώντας νέα δεδομένα κινητικότητας και μεταφορών στην περιοχή.
Ταυτόχρονα, η παραλιακή και τουριστική ζώνη του Δήμου Θερμαϊκού, με περιοχές όπως η Περαία, οι Νέοι Επιβάτες και η Αγία Τριάδα, συγκεντρώνει κάθε χρόνο σημαντικό αριθμό επισκεπτών και παρουσιάζει αυξημένες εποχικές αλλά και μόνιμες μετακινήσεις, γεγονός που επιβαρύνει το οδικό δίκτυο και αναδεικνύει την ανάγκη για σύγχρονες, αξιόπιστες και περιβαλλοντικά βιώσιμες συγκοινωνιακές λύσεις.
Η Κυβέρνηση έχει ήδη αποδείξει στην πράξη ότι διαθέτει τη βούληση να προχωρήσει έργα που επί δεκαετίες παρέμεναν στάσιμα στη Θεσσαλονίκη. Απτό παράδειγμα, η έναρξη λειτουργίας του δυτικού προαστιακού σιδηροδρόμου προς τη Σίνδο και η προσεχής επέκταση του προς τον Άγιο Αθανάσιο και τη Γέφυρα.
Στο πλαίσιο αυτό, η προοπτική ενός ολοκληρωμένου σχεδιασμού προς τα ανατολικά για τη σύνδεση της πόλης, του αεροδρομίου, των αναπτυσσόμενων οικιστικών περιοχών των Δήμων Θέρμης και Θερμαϊκού, της τουριστικής ζώνης και του “Thess Intec” μεμέσο σταθερής τροχιάς, συνιστά κρίσιμη επένδυση για την ευρύτερη περιοχή.

Κατόπιν των ανωτέρω, ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:
1. Σε ποιο στάδιο βρίσκεται ο σχεδιασμός για τη σύνδεση της Θεσσαλονίκης με το Αεροδρόμιο “ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ” μεμέσο σταθερής τροχιάς;

2. Εξετάζεται από το Υπουργείο η δυνατότητα, η εν λόγω σύνδεση να εξυπηρετεί συνδυαστικά τις αναπτυσσόμενες οικιστικές περιοχές των Δήμων Θέρμης και Θερμαϊκού, καθώς και το “Thess Intec”, μέσω επιμέρους στάσεων ή ενός ολοκληρωμένου συστήματος σταθμών μετεπιβίβασης;

3. Εξετάζεται η δυνατότητα μελλοντικής εξυπηρέτησης της παραλιακής και τουριστικής ζώνης του Δήμου Θερμαϊκού, μέσω ενός ευρύτερου ανατολικού συγκοινωνιακού διαδρόμου σταθερής τροχιάς;

Ο Ερωτών Βουλευτής

ΠΑΠΑΣ ΘΕΟΦΑΝΗΣ (ΦΑΝΗΣ)
Βουλευτής Β΄ Θεσσαλονίκης
ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Screenshot
Screenshot
Screenshot

ELECTRA PALACE & ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ!

Μια ημέρα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον η σημερινή…

Στο Electra Palace παρευρέθηκα στην Ημερίδα που διοργάνωσε
η “ΒΕΡΓΙΝΑ Τηλεόραση”,
με θέμα: «A.I. & Πόλεις που… Σκέφτονται!».
Μια πρωτοβουλία από την οποία αναδείχθηκε ο καθοριστικός ρόλος της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Οικονομία, την Υγεία, την Ανάπτυξη, την Εργασία, την Ενέργεια & τις Μεταφορές.
Μεταξύ άλλων θεματικών, είχα την ευκαιρία να παρακολουθήσω ειδικότερα την ενότητα για την Οικονομία, με κεντρικό ομιλητή τον αγαπητό μου συνάδελφο & φίλο,
✅Νίκο Παπαθανάση, Αναπληρωτή Υπουργό Εθνικής Οικονομίας & Οικονομικών.

Στη συνέχεια, είχα τη χαρά να παρευρεθώ στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, σε μια ξεχωριστή στιγμή για τον καλό μου φίλο
✅Γιάννη Μασούτη,
στην τελετή αναγόρευσης του σε Επίτιμο Διδάκτορα του Τμήματος Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής.
Μια κορυφαία τιμητική διάκριση που αναγνωρίζει τη διαχρονική συμβολή του στην επιχειρηματικότητα, την οικονομία & την κοινωνική προσφορά!

ΘΕΡΜΗ • ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΜΕΝΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΥΓΕΙΑΣ!

Σήμερα είχαμε τη χαρά να εγκαινιάσουμε το πλήρως αναβαθμισμένο & ανακαινισμένο Κέντρο Υγείας Θέρμης, παρουσία:

του Υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη,
συναδέλφων Βουλευτών,
της Διοίκησης της 4ης Υγειονομικής Περιφέρειας Μακεδονίας-Θράκης,
του Δημάρχου Θέρμης Θόδωρου Παπαδόπουλου & λοιπών εκπροσώπων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης & Φορέων της περιοχής.

Η ανακαίνιση & ο εκσυγχρονισμός των υποδομών, σε συνδυασμό με την ενεργειακή αναβάθμιση της μονάδας, δημιουργούν ένα σύγχρονο, λειτουργικό περιβάλλον για τους πολίτες & το υγειονομικό προσωπικό.

✅Πρόκειται για ένα έργο που ενισχύει ουσιαστικά τις υπηρεσίες Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας για χιλιάδες πολίτες της ευρύτερης περιοχής, στα ανατολικά της Θεσσαλονίκης.

Είναι προφανές, ότι η ενίσχυση του δημόσιου συστήματος υγείας με σύγχρονες υποδομές & καλύτερες συνθήκες παροχής υπηρεσιών, αποτελεί επένδυση στην ποιότητα ζωής των πολιτών & στην ασφάλεια των τοπικών μας κοινωνιών σε όλη τη Β’ Θεσσαλονίκης.

Θερμά συγχαρητήρια & ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσοι συνέβαλαν στην ολοκλήρωση αυτού του σημαντικού έργου!

lv_0_20260603182713

ΜΟΔΙ ΡΕΝΤΙΝΑΣ • ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ • ΠΕΡΙΣΤΕΡΑ!

Η εορτή του Αγίου Πνεύματος αποτελεί μια ημέρα βαθιάς πίστης & ελπίδας για όλους μας.

Είχα τη χαρά να βρεθώ σήμερα:
•στην Πανηγυρική Θεία Λειτουργία στην Αγία Τριάδα του Δήμου Θερμαϊκού, ιερουργούντος του Σεβασμιωτάτου Ποιμενάρχου μας κ. Ιουστίνου &
•στη συνέχεια στις εορταστικές εκδηλώσεις στην Περιστερά του Δήμου Θέρμης,
•ενώ χθες παρευρέθηκα στις πανηγυρικές εκδηλώσεις στο Μόδι Ρεντίνας του Δήμου Βόλβης, συμμετέχοντας μαζί με τους κατοίκους σε στιγμές που αναδεικνύουν τη δύναμη της παράδοσης & της συλλογικής μας ταυτότητας.

Το Πνεύμα το Άγιο να μας οδηγεί, ώστε να πορευόμαστε με πίστη, αγάπη & αλληλεγγύη στη ζωή! Αξίες που κρατούν ζωντανές τις τοπικές μας κοινωνίες & φωτίζουν το μέλλον του τόπου μας!

Χρόνια πολλά & καλό μήνα, σε όλες & όλους!